Spring naar bijdragen

Nieuws item over de boordstudio


Pd4sam

Aanbevolen berichten

En er liepen wel meer grijze kopkes rond vrijdag middag, dus wat dat betreft viel je niet direct op Rob  :cool:

Wat wel opviel dat jij en je teamleden toch iets prachtigs gepresteerd hebben waar je gerust erg trots op mag zijn.

De meesten daarvan, die aanwezig waren, heb ik persoonlijk kunnen bedanken maar jij was zo bezig met alles in goede banen te leiden,

dat het mij niet lukte jou persoonlijk hier voor te bedanken, dus doe ik het hier alsnog.

ROB, mij mij betreft kom je in de geschiedenisboeken van de Nederlandse pophistorie,

want het is mede dankzij jou, dat een stukje popgeschiedenis weer leven is ingeblazen.

BEDANKT HIERVOOR!!

 

groet Mardi. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Late reactie van mij, maar dank!

 

Weet je wat mijn allermooiste herinnering aan deze klus is?

24 juni 2014! De avond dat Hans, Johan en Ad aanwezig waren bij de DVD opname in de werkende studio.

De emoties bij de mannen.. 

Dat kan ik me levendig voorstellen. Voor hen is het het opnieuw tot leven komen van apparatuur die destijds bij hun dagelijks werk behoorde. En dat was werk waar ze compleet aan verslingerd waren. Wìj kunnen het helemaal te gek vinden dat dat spul het allemaal weer doet, maar voor hen ligt het nog een aanzienlijk aantal treden hoger.

Maar wat ik al eerder schreef: dit is ook een huzarenstukje dat volkomen uniek is! Wat is er op de wereld nog aan zeezender hardware behouden gebleven? En in welke conditie is dat dan? Wat er in RockArt staat, is pure historie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp de gedachte achter de opmerking van Mardi niet (helemaal ).

Want ik denk dat Ad niet weet wie Mardi is........

Nou Juul, de enigste overeenkomst tussen de foto en mij is dat mijn voornaam op het singlehoesje staat dat toevallig vooraan stond  :-/

Het trouwens wel grappig om te weten dat (bijna) alle Franstaligen minstens één maal per week over mij roddelen  :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.