Spring naar bijdragen

The day the music died


mart538

Aanbevolen berichten

Het was een zeer geslaagde middag/avond...Zelf was ik er al om 16.00 uur. Toen was het nog rustig. Maar tegen 18.00 uur liep het toch best wel vol... De Arena was goed gevuld en ook de tribunes. Alleen de achterste niet...maar daar zou ik ook niet voor hebben gekozen... Té ver weg van het podium. Gelukkig zat ik redelijk laag 1e ring, 4e rij en kon het podium wel goed overzien vanaf het midden...

Ik vond alle optredens echt goed gedaan, er zijn natuurlijk voorkeuren... ;) Barry Hay was echt geweldig met Radar Love...de band was perfect...in dit nummer zat nog een stukje geweldige drumsessie...heerlijk... :cool:  En ik vond het héél leuk dat Steve Ellis er was met The Everlasting Love en Rainbow Valley :heart: Prachtige nummers!

Dat einde kwam rond 21.30 wel wat abrupt, maar ik heb begrepen dat dit bewust is gedaan...net zoals Veronica 40 jaar geleden abrupt moest stoppen... :(:angry::@...

Alleen zaten wij nog in de extase van de muziek en hadden verwacht dat Ad nog een eindpraatje zou maken met wellicht nog wat muziek via het beeldscherm om af te koelen :) Maar goed...geen gezeur ... Het was gewoon TOP en alle lof voor de organisatie, The Day The Music Died en 192TV :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was echt heel bijzonder !

Ik had niet verwacht dat deze heren "op leeftijd" nog zo'n show konden neerzetten !

Echt prima stemmen; allen waren zeer gemotiveerd !

En wat een fantastische muziek, nog steeds na al die jaren, volstrekt onverslijtbaar.

De jongeren die aanwezig waren, wisten niet wat hier gebeurde.

Een ware cultuurschat, kwam opnieuw tot leven.

Voor herhaling vatbaar ? Wat mij betreft zeker !

Dank aan allen,

met name Ad Bouman & Rock-Art en alle anderen, die dit tot een succes gemaakt hebben.

Veronica, ... gaat door !

Groetjes,

Justus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het was helemaal geweldig gisteravond, heb ontzettend genoten van al die oude knakkers, die over het algemeen nog prima bij stem bleken te zijn.

 

Het hoogtepunt van de avond was voor mij Steve Ellis, die samen met een prima begeleidingsband er voor zorgde dat de sound van the Love Affair weer net zo klonk als in de jaren zestig.

 

Tja, en dan 'jonge hond' Barry Hay. Wat een energie en stem heeft die man nog. Als je het niet wist zou je denken dat daar een man van 25 ipv 66 rondhuppelde!

 

Mijn dank en complimenten aan Ad en de organisatie ...het was toppie. Je moet toch maar lef hebben om voor de hobby van hooguit enkele honderden mensen Ahoy af te huren ! Wat dat betreft was het eigenlijk best druk, zeker een paar duizend mensen schat ik.

 

Als al die mensen nou ook allemaal lid worden van de stichting Norderney, hoeven we ons de komende veertig jaar geen zorgen meer te maken over het voortbestaan van de stichting !

 

Een hartelijke groet,

 

Hans Brouwers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie "Going back in time" in Ahoy, zondagavond. Een eerbeton aan zeezender Veronica.

De opening was zoals ik had gedacht. Een mooie overgang van 31 augustus 1974 18.00 uur naar 31 augustus 2014 18.00 uur, gevolgd door Peter Koelwijn met Veronica Sorry. Kippenvel-moment!

Complimenten en dank naar Ad en de mannen. Ook voor de vrijdag met de gerenoveerde boordstudio Rockart. Thnx!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via FB laat 192TV weten: De Zeezendermaand was een groot succes, bijna 1,3 miljoen unieke kijkers telde de SKO voor 192TV in augustus! Ook waren er 5,000 bezoekers tijdens ons eerste evenement THE DAY THE MUSIC DIED op 31 augustus in Ahoy. Zij genoten allemaal van de hits van Peter Koelewijn, Colin Blunstone, George Baker, BZN '66, Barry Hay, Piet Veerman, The Shoes, Steve Ellis, George McCrae, Dave Berry en Rob de Nijs. Alex Hoek heeft een prachtige impressie gemaakt van deze avond die we zaterdag 20 september gaan uitzenden om 22 uur. (herhaling zondag 21 september, ook om 22 uur). De uitzending duurt een klein uur en laat de artiesten achter de coulissen zien, maar ook stukjes van hun optredens, zodat die mensen die er niet bij konden zijn toch de fantastische sfeer die er die avond in Ahoy hing kunnen proeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.