Spring naar bijdragen

22 november 1963 : President John F. Kennedy vermoord.


Jano1954

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of KLIF tot een netwerk behoorde. (ABC, CBS of NBC)

Feit is wel dat heel veel stations het signaal overnamen, waarvan een aantal zonder dat het bekend was bij KLIF.

Zo'n overname ging gewoon off air, dus het signaal ontvangen en opnieuw uitzenden.

Het is wel een goed voorbeeld hoe een radio station moet klinken, KLIF was een top-40 zender maar ging naadloos over op nieuwszender.

 

Ik was op Aruba, met slechte omroepcommunicatie lijnen, dus veel kregen we er niet van mee.

De lokale TV was nog maar net een paar maanden in de lucht, en kon niets behalve series uitzenden,

Van de radio op die dag weet ik niets meer.

(Beste was waarschijnlijk kijken naar RCTV uit Venezuela, maar wij hadden nog geen TV, zoals de meesten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of KLIF tot een netwerk behoorde. (ABC, CBS of NBC)

Feit is wel dat heel veel stations het signaal overnamen, waarvan een aantal zonder dat het bekend was bij KLIF.

Zo'n overname ging gewoon off air, dus het signaal ontvangen en opnieuw uitzenden.

Het is wel een goed voorbeeld hoe een radio station moet klinken, KLIF was een top-40 zender maar ging naadloos over op nieuwszender.

 

Ik was op Aruba, met slechte omroepcommunicatie lijnen, dus veel kregen we er niet van mee.

De lokale TV was nog maar net een paar maanden in de lucht, en kon niets behalve series uitzenden,

Van de radio op die dag weet ik niets meer.

(Beste was waarschijnlijk kijken naar RCTV uit Venezuela, maar wij hadden nog geen TV, zoals de meesten)

Dat is inderdaad zo Ruud ze gingen naadloos over in een nieuwszender.

Dat had volgens mij ook te maken met het feit dat ze met 4 reporter ploegen al in de stad aanwezig waren, ze waren dus al goed voorbereid on the road. En daar is wel maximaal gebruik van gemaakt. En dat ontvangen en heruitzenden van KLIF is volgens mij ook wel aan de opnamen af te horen. Er zit wat fading in iets wat in Dallas zelf niet voorgekomen zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jano

 

Ik snap niet waarom je bestanden neerzet voor vier dagen?

 

De linken werken niet meer een beetje vreemd vind je niet!

 

Groeten Peter

Dag Peter!

 

Deze linkjes heb ik weggehaald om mij moverende redenen.

De reden zou ik je graag hier willen vertellen, maar wanneer ik dat doe worden mijn posts door een moderator verwijderd.

Daarom heb ik besloten om geen nieuwe uploads te doen t.b.v. anderen en alle oude uploads te verwijderen.

Ook zal ik geen nieuwe bijdragen meer gaan posten

Ik stel voor mij even een PB te sturen dan krijg je van mij alsnog de link naar de door jou gewenste bestanden.

Groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6401
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Peterbaars
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.