Spring naar bijdragen
Jan van Weeterloo

DE B kantjes van de Nederbeat top 40

Aanbevolen berichten

En, was het wat ??? ;)

Op 24-2-2017 om 13:42 zei Ronny:

En ik dacht op 1 april 2017 een flipside UK Top 40 van 1 april 1972 te doen. Daar ga je met mijn idee ;-)

Ach Ronny, dan zijn ze dit al weer vergeten, heb je dan wel What is a B-side van Cash en Kenny? Onmisbaar in dit geheel.

bewerkt door Jan van Weeterloo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Vergelijkbare bijdragen

• Door Jan van Weeterloo
      Zaterdag 4 februari om 19.00 uur is er de herhaling van de Nederbeat top 40 op 192 radio.
      Voor wie het vorige week gemist heeft, of wie de nummers 40-38 ook wil horen 

Hoe dan ook, veel luisterplezier.

Groet, Jan van Weeterloo

• Door Jan van Weeterloo
      We zijn van start.... helaas een valse start, op een of andere wijze is de opname gestart op ongeveer 15 minuten na het echte begin, bij nummer 37. Jullie hebben gemist: 40: Catapult, let your hair hang down, 39 Bonnie st Claire, i won't stand between them en 38 Ekseption,, 5th. Excuses, ik kan hier van mijn kant helemaal niks aan doen, de "uitzendcomputer" staat niet in mijn huis
      Het gedrukt exemplaar volgt om 23.00 op www.norderney.nl

• Door Jan van Weeterloo
      Zaterdag 28 januari aanstaande is er de 3 uur durende uitzending van de Nederbeat top 40 op 192 radio.
      Aanvang is 19.00 uur. Mocht je die dag geen tijd hebben, geen nood, op zaterdag 4 februari word wederom om 19.00 de hele top 40 herhaald.

Aantal feiten:
      we hebben een nieuwe nummer 1... van een band die nog niet op 1 heeft gestaan afgelopen 3 jaar ... 16 nieuwe binnenkomers.. derhalve ook 16 platen verdwenen er komt een gedrukt exemplaar (wederom door onze fenomenale Per Bos) inzendingen door luisteraars uit 6 buitenlanden gemaakt in studio Noviomagus, dus uit de oudste stad van Nederland  
      Later meer, in elk geval vast veel luisterplezier gewenst, en met dank aan jullie voor de inzendingen!

Groet, Jan van Weeterloo

• Door Jan van Weeterloo
      Nederbeat vrienden,

Als je nog geen lijstje met jouw 10 favoriete Nederbeat nummers hebt opgestuurd aan mij en je was het wel van plan, doe het nu. Uiterlijk 15 januari moeten de lijstjes in mijn bezit zijn, zodat ik nog tijd heb voor samenstellen van de top 40 en de opname van de 3 uren radio.
      Stuur ze aan wijdraaien@gmail.com en zorg zo dat jouw favorieten een kans maken!

Groet, Jan van Weeterloo
    • Door Jan van Weeterloo
      Beste Nederbeat vrienden, ook in 2017 gaat 192 radio weer knallend de maand januari uit met de Nederbeat top 40 editie 2017. Maar.....
      om te parafraseren op een oud Veronica adagium, die hitlijst komt er niet zo maar, daar moet je wel wat voor doen!
      Als jij wilt dat er dit jaar een andere nummer1 is, of juist weer Venus van Mariska en haar Shocking Blue bovenaan de lijst stuur dan jouw lijst in naar Please login or register to see this link.
      Let daarbij even op de volgende punten:

- Alleen lijstjes opgestuurd naar Please login or register to see this link. worden meegeteld, anders is het voor mij ondoenlijk om ze van allerlei fora etc. af te plukken
      -De opgegeven titel en artiest moeten vallen binnen de releasedata 18-4-1960 t/m 31-8-1974...
      -Uitsluitend artiesten van Nederlandse bodem
      -Lijstjes zonder rangschikking op nummer (waarbij er vanuit gegaan word dat 1 het meest gewaardeerde plaatje is) kunnen niet in behandeling worden genomen omdat rangschikking een voorwaarde is om een top 40 samen te stellen
      -Aan de samen te stellen lijst zoals die word uitgezonden en gepubliceerd kan geen enkel recht, noch enige historische betrouwbaarheid worden ontleend, het is slechts een afspiegeling van de huidige voorkeur van luisteraars van 192 radio
      - Uiterste datum inzending: 15 januari

Als bijlage nog een blik op de editie 2016 met in de achterste rijen de posities uit 2015 en 2014.

Hoe meer inzendingen, hoe mooier beeld er komt van de Nederbeat smaak van de luisteraars van 192 radio, dus ik reken op jullie!

Groet, Jan van Weeterloo

• Nu populair

• Doneer

Ondersteun het Internet Radiocafé.

Wij waarderen elke donatie!
    Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3100
    • Meest online
      438

Nieuwste lid
    Jensen84