Spring naar bijdragen
koos in het veld

Transatlantic Radio Rotterdam

Aanbevolen berichten

jan    54

Koos, John de Bruin zit ook op Facebook. Ik heb hem een paar jaar geleden het complete jinglepakket en alle Transatlantic commericals die ik heb gegeven. Als je het niet via hem kan krijgen ga ik wel voor je spitten hier. Moet even goed zoeken...

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
chaldy    12

Een vraagje is of lijkt het nou op Keizerstad jingles zo ja heb je deze dan ook bvd  Chaldy.

Oja op mp3 aub gr Chaldy.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mark de Mast    36

Zal van de week eens op de vliering kruipen of het jingle pakket daar nog ligt. Hoop dat één van de bandrecorders nog werkt dan kan ik hem omzetten naar MP3. Had nog nooit van deze site gehoord maar wel grappig om reclamespots te horen die ik 35 jaar geleden heb gemaakt. Ik kan het niet eens herinneren......

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
pvanklei    1039
Op 4-3-2017 om 10:09 zei Richard079:

Ja klopt inderdaad. Zal het binnenkort eens opzoeken en ook hier plaatsen. Er zijn nog meer stations geweest die destijds dit pakket hadden. 

Het was een Top Format resing van William B. Tanner - Up & Easy.

Naast Transatlantic Radio Rotterdam werd het pakket ook ingezongen voor Keizerstad en Radio Stad Denhaag.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mark de Mast    36

Jingle pakket zou er tussen moeten zitten...

Ik heb nog 2 bandrecorders van Akai, De GX635 en de GX625. Bouwjaar 1980 en doet het nog ! Helaas nog maar 1 kanaal maar ach alles was toen toch monio

20170309_212321.jpg

20170309_212727.jpg

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Richard079    28

Enorm gaaf om te zien die banden waarop (hoop ik) nog een hoop mooi materiaal zal staan. Zijn jullie enkel bij Transatlantic betrokken geweest, of bij nog andere stations in Rotterdam ? 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-3-2017 om 10:08 zei Richard079:

Enorm gaaf om te zien die banden waarop (hoop ik) nog een hoop mooi materiaal zal staan. Zijn jullie enkel bij Transatlantic betrokken geweest, of bij nog andere stations in Rotterdam ? 

Ikzelf heb voor Transatlantic ook bij Radio Amerika gewerkt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Vincent    41873

Als je hulp nodig hebt met de banden moet je het maar laten weten. Met name de Scotch tapes zijn niet van de lekker banden om zomaar op de recorder te gooien (piepbanden). Bij de rode BASF kan de magneetlaag snel loslaten van de drager. Bakken is dan een oplossen. 

Transatlantic heb ik vroeger wel naar geluisterd en meen dat ik in het verleden ooit een tape met opnames heb gedigitaliseerd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden