Omnivoor

Kruip in de huid van...

11 berichten in deze discussie

Na mijn overwinning in november 1985 in ''Kruip in de Huid van..'', kreeg ik van de NOS een platenbon van Hfl 25,= opgestuurd.

Helaas was mijn gierigheid te groot, want ik vroeg nog aan Tom Blomberg of ik een NOS T-shirt

kon krijgen ipv een platenbon, dat kon, maar ik koos toen toch voor de platenbon!

Please login or register to see this image. /monthly_2017_03/pltnbn.thumb.jpg.0fb97d5eb903532fc6fcbb1ed7a2a973.jpg" class="ipsImage ipsImage_thumbnailed" alt="pltnbn.jpg">

3 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had voor het t-shirt gekozen ...

Ik stuur je nog een briefkaart naar Omnivoor in Amstelveen. Komt vast aan.

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Omnivoor:

Na mijn overwinning in november 1985 in ''Kruip in de Huid van..'', kreeg ik van de NOS een platenbon van Hfl 25,= opgestuurd. Helaas was mijn gierigheid te groot, want ik vroeg nog aan Tom Blomberg of ik een NOS T-shirt

kon krijgen ipv een platenbon, dat kon, maar ik koos toen toch voor de platenbon!

Leuk dat je die bewaard hebt. Welke datum heb je meegedaan?

Grt,

Peter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

14 Nov 1985. Hoop ik wat edits van te plaatsen. Heb ik alles van opgenomen, incl. bellen met Frits (paar weken van tevoren) en gebeld door Tom + de eigenlijke uitzending van beide kanten: de radio EN ''mijn zolderkamertje''!

Please login or register to see this image. /monthly_2017_03/dreetje.jpg.546d178cde82acdff7a53ae1113c67a3.jpg" class="ipsImage ipsImage_thumbnailed" alt="dreetje.jpg">

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben ooit eens begin jaren 90 bij Frits in de uitzending geweest met "het hitjaar van....". In mijn geval 1977. Van de zenuwen miste ik 1 nummer, dat ik eigenlijk best wel geweten had. 2 uit 3 dus. Maar vanwege die zelfde zenuwen kletste ik Frits de oren van het hoofd, dus hij gaf mij in de uitzending toch de prijs voor alle drie goed: Ook een platenbon en een pakketje singles. Plus een sticker. Nog geen 2 weken later werd ik weer gebeld door Els (?) van de avondspits, want ik had me ook aangemeld (allemaal nog per briefkaart) voor het hitjaar 1978. In mijn eerlijkheid was mijn reactie: "al weer?" en toen ging het ineens niet door. Want het scheen dat sommige luisteraars daarover zouden klagen. Wie let daar nu op, zou je zeggen.....

Maar de opname heb ik nog.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Corgi:

Ik ben ooit eens begin jaren 90 bij Frits in de uitzending geweest met "het hitjaar van....". In mijn geval 1977. Van de zenuwen miste ik 1 nummer, dat ik eigenlijk best wel geweten had. 2 uit 3 dus. Maar vanwege die zelfde zenuwen kletste ik Frits de oren van het hoofd, dus hij gaf mij in de uitzending toch de prijs voor alle drie goed: Ook een platenbon en een pakketje singles. Plus een sticker. Nog geen 2 weken later werd ik weer gebeld door Els (?) van de avondspits, want ik had me ook aangemeld (allemaal nog per briefkaart) voor het hitjaar 1978. In mijn eerlijkheid was mijn reactie: "al weer?" en toen ging het ineens niet door. Want het scheen dat sommige luisteraars daarover zouden klagen. Wie let daar nu op, zou je zeggen.....

Maar de opname heb ik nog.

Leuk. Wil je de opname hier posten?

Grt,

Peter

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet dat ik de opname heb, maar niet op welke van de berg cassettes die ik bewaard heb. Dus het kan even duren!

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, leuk wil ik ook een keer horen!

Ik ben niet in de uitzending geweest maar heb toen Tom en Frits eens aan de lijn gehad met mijn vraag over tunes.

Heb nog wel ergens een handtekening van Frits op een NOS brief.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Forumstatistieken

16664
    Aantal discussies
    64542
    Aantal berichten
  • Gebruikersstatistieken

2668
    Aantal leden
    438
    Meest online
    Lawrence Nicolaas
    Nieuwste lid