HendrikDelmenhorst

Tipparade 25 maart 1967

7 berichten in deze discussie

Ik vraag me af waar de tipparade blijft. Ben toch wel nieuwsgierig wat er in het lijstje staat. Ik kan er straks niet naar luisteren, dus zou het fijn wezen als ik het dan in ieder geval kan lezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inmiddels is het 18.05 uur. Nog steeds geen tipparade in beeld Please login or register to see this image. /default_confused.gif" title=":s" />

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb hem maar even met de hand bijgehouden. Normaal gesproken eet ik om die tijd en het kwam nu ook wat slecht uit, maar ja, ik wil die gegevens graag hebben, omdat ik die lijstjes bijhoud en verzamel. Dus maar hopen, dat ze hun eigen exemplaar alsnog plaatsen. Hopelijk volgende week weer uiterlijk begin van de zaterdagmiddag. Ik ben blij dat we straks de aansluiting met de echte lijst hebben, die lijstjes heb ik in een boekje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij komt vast online. Maar omdat 1 uwers zelf het emailadres van de Top 40 heeft ontdekt, alvast de versie die we intern ontvingen. Of dit helemaal de lijst van Bert is geweest, denk het wel.

Please login or register to see this image. /monthly_2017_03/58d6c80915b22_Tip25maart.thumb.jpg.9595538f485c7f61597948a0241e4179.jpg" />

bewerkt door robvw192
3 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rob, alvast reuze bedankt!

Een primeur in mijn leven, om de nieuwe lijst te mogen ontvangen, die nog niet online staat. Please login or register to see this image. /default_biggrin.png" srcset="https://www.internetradiocafe.nl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" />

2 personen vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En nu maar kijken hoe het vandaag weer gaat. Hopelijk staat ie er nu uiterlijk begin van de middag weer op. Benieuwd naar wat er vandaag weer binnenkomt ben ik natuurlijk altijd weer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Forumstatistieken

17459
    Aantal discussies
    68011
    Aantal berichten
  • Gebruikersstatistieken

2808
    Aantal leden
    438
    Meest online
    Snelemdan
    Nieuwste lid