Spring naar bijdragen
Vincent

Radio Veronica - 21-09-1973 - 1400-1600 - Rob Out

Aanbevolen berichten

Martin1968    922

Als enthousiast verzamelaar (misschien wel té) vraag ik me nu af hoelang het duurt voordat iemand de zes uur 48 minuten en 19 seconden aan opnames aanbiedt, die ook van deze Veronica-dag bewaard zijn gebleven...

Martin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Martin1968    922
1 uur geleden zei Juul:

Martin,

Wat is er dan zo speciaal van 21 september 1973 ?

Niks bijzonders, Juul.

Ik heb in de voorbije zeven jaar echter zoveel verzameld, dat het steeds vaker voorkomt dat ik iets al heb.

Wat betreft de jaren zestig en zeventig komt er nog maar nauwelijks iets voorbij dat ik niet al heb 'binnengeharkt'.

Deze periode vind ik het meest interessant.

Een luxeprobleem misschien, maar toch...

Regelmatig komt het voor dat er een uur van een dag wordt aangeboden, en ik van diezelfde dag nog meer blijk te hebben.

Later voegt een andere verzamelaar dit dan toe, en kan ik opnieuw in 'mijn' archief kijken of ik toch niet iets mis.

Ik ben - met andere woorden - dus misschien wat obsessief bezig.

Misschien dat het moment om te stoppen met verzamelen derhalve is bereikt. Please login or register to see this image. /default_sad.png" srcset="https://www.internetradiocafe.nl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" title=":(" width="20" />

Martin

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Juul    3333

Hoi Martin,

Ik herken dat wel een beetje. Maar naarmate de jaren gaan tellen ga je er anders tegen aan kijken.

"archiveren is ook weggooien".

Maar om nou m'n 150 Suske en Wiskes (1x gelezen en daarna nooit meer dus volledig nieuw) weg te gooien……………...

En over de zenderstoring, Pieter-Jan Vink nam e.e.a ook op.

Please login or register to see this image. /monthly_2017_07/tx.jpg.7df88a95ef7635f7026e088820031e3f.jpg" class="ipsImage ipsImage_thumbnailed" alt="tx.jpg">

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Omnivoor    389
2 uur geleden zei Juul:

Hoi Martin,

Ik herken dat..........

Maar om nou m'n 150 Suske en Wiskes (1x gelezen en daarna nooit meer dus volledig nieuw) weg te gooien……………...

........a ook op.

Ik heb een paar oude Pinkie Pienter's (harde kaft) da's geweldige nostalgie  >>   Nu jij weer Juul   Please login or register to see this image. /default_biggrin.png" srcset="https://www.internetradiocafe.nl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" />

bewerkt door Omnivoor
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden