Spring naar bijdragen
ruudam

dowloaden files

Aanbevolen berichten

ruudam    269

Ik kan, sinds iedereen met pixeldra (?) werkt niets meer downloaden. Komt waarschijnlijk door XP. Is er een oplossing omdat wel voor elkaar te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
pvanklei    1039

Misschien een idee om een wat moderner operating system te gaan gebruiken.

Support is in 2014 al beëindigd.

Please login or register to see this link.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
jan227    505

Ik gebruik uBlock origin 1.13.8 samen met Waterfox als browser. Waterfox is de 64 bits versie van Firefox.

Ik heb met Zippyshare geen problemen met pop-ups, vertraging, browserovername's en andere ellende. uBlock blokkeert al die ongerechtigheden. En Zippyshare werkt echt veel sneller dan Pixeldra bij mij. Zowel uploaden als downloaden.

Ook met XP werkt Firefox, eventueel een oudere versie downloaden.

Ruud, installeer Windows 7. Dan heb je in ieder geval minder kans op ellende dan met XP.

groeten,

Jan.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
bert ree    698

iedereen werkt met zijn eigen systeem en als alles goed werkt verander je best niet, tenzij een nieuw systeem beter werkt. Om op te nemen gebruik ik Xstreamradio, dit werkt perfect met Windows Xp. Met Windows 7 of 8 wou het niet werken, met Windows 10 wou het dan uiteindelijk toch werken op 1 computor, maar door allerlei opgedrongen updates werkt het dus niet meer. Dit betekent dat ik alleen nog met windows xp kan opnemen. Pixeldra heeft blijkbaar het voordeel dat het tot 2 maand na de laatste download aktief blijft, we transfer verdwijnt al na een week. Zippy tot 1 maand na de laatste download maar blijkbaar hebben dan velen weer last van allerlei pop ups.

ik ga morgen even uittesten of pixeldra ook werkt met windows xp, het kan soms ook aan de browser liggen. Hoewel er geen support meer is voor xp, zijn er blijkbaar toch wel updates geweest bij grotere problemen.

Er zijn blijkbaar wel enkele dagen geweest dat een aantal mensen, voornamelijk uit Frankrijk en Nederland helemaal niets konden doen met pixeldra. In België had ik er helemaal geen problemen mee. Dat was blijkbaar op het ogenblik dat ze de limiet hebben verhoogd van 100 MB naar 5GB. Lukt het ondertussen wel?

Op 10-8-2017 om 18:10 zei ruudam:

Ik kan, sinds iedereen met pixeldra (?) werkt niets meer downloaden. Komt waarschijnlijk door XP. Is er een oplossing omdat wel voor elkaar te krijgen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden