Spring naar bijdragen
Vincent

Radio Veronica - 13-08-1973 - Sieb Kroeske - ABTT

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Ronald Gutte:

Ik denk dat er niet veel ontbreekt aan deze lijst, de volgorde is echter precies omgekeerd.

Je betrapt Juul weinig op iets wat niet klopt alleen nu is het even andersom . ach ik ben er weer blij mee en staat meteen op tot 22:30 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het lijstje overgenomen van de doos waarin de band zat, dat weet ik nog.

Maar ik maak een notitie in onze dBase.

Ik heb lang niet elke band in het archief afgeluisterd……was het maar waar.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Juul:

Ik heb het lijstje overgenomen van de doos waarin de band zat, dat weet ik nog.

Maar ik maak een notitie in onze dBase.

Ik heb lang niet elke band in het archief afgeluisterd……was het maar waar.

Dat snap ik Juul zou een hele opgave zijn om dat te doen . Bewaar hier ook meer dan ik nu kan afluisteren . 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En daar hoor ik na tweeënhalve minuut weer de slagzin 'het was radio, het is radio, en het zal ook altijd radio blijven'. Helemaal mee eens. Waar komt die slagzin vandaan? Waarom was die regelmatig te horen op Veronica? Misschien is de (kleine) geschiedenis van die zin al ergens beschreven, maar dat weet ik dan niet.

Overigens is dit een prachtige, rare, editie van de ABTT. Indertijd gemist (proefwerken, examens). Een soort van Genootschap Radiojingles en Tunes 'avant la lettre'. Heerlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dag Rob,

Ik weet het niet precies maar mij staat zo iets bij dat Lex 'em wel gebruikte, maar of ie uit zijn brein komt durf ik niet te zeggen. Maar,……..hij is mooi.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

• Vergelijkbare bijdragen

• Door cdb
      Hallo beste mensen. Hier nog een stukje programma dat ik gevonden heb op een van mijn oude cassettes. Het is het laatste deel van een programma van Frans van der Beek 30 December 1973 met als gast Ijf Blokker (Barend Servet). Het programma is toen in fragmenten  opgenomen. Ik heb de muziek en reclame weer een beetje gerestaureerd. +/- 20 minuten.
      Ben toch benieuwd of iemand het hele programma heeft.

Veronica - 1973-12-30 30 December Frans van der Beek Gast Barend Servet (Ijf Blokker) Opvolgend de techniek show - De techniek staat voor niets. (Cassette. Opname waar mogelijk gerestaureerd).mp3  Please login or register to see this link.

Groeten,  Cor de Boer.
    • Door cdb
      Hier nog een programmafragment van Bart van Leeuwen November 1973.
      Misschien dat iemand het hele programma heeft. 
      Veronica - 1973-11-00 Bart van Leeuwen. Barts telspel nr 3 (cassette).mp3"
      URL: Please login or register to see this link.

Groeten Cor.
    • Door Raytje
      Ik zoek een radiospecial van Radio Veronica, uitgezonden op 18 mei, 1990 met een stonesspecial, waarin veronica verslag deed vanuit de Kuip en om het stadion heen s'middags !

Gr Ray
    • Door cdb
      Hier nog een stukje opname toevallig bij het zoeken over de radioschaal opgenomen. Ik denk van Januari 1974 testuitzending.

Veronica - 1974-01-00 Testuitzending klein stukje. Datum is niet duidelijk (Cassette).mp3 Please login or register to see this link.
      Groeten
      Cor.

• Door cdb
      Ik ben bezig wat oude cassettes te beluisteren. Kom ik allerlei fragmenten tegen waaronder een aantal zendersluitingen:

Veronica - 1973-12-28 28 December 0100-0200 Bart van Leeuwen (Fragment) plus zendersluiting (Cassette).mp3"
      Please login or register to see this link.

Veronica - 1974-01-02 02 Januari 2300-0000 Chiel Montagne Klein fragment afsluiting programma en zendersluiting (Mooie bliep - Cassette).mp3"

Veronica - 1974-01-03 03 Januari 2300-0000 Chiel Montagne Klein fragment zendersluiting (Cassette).mp3"

"Veronica - 1974-01-04 04 Januari 2300-0000 Chiel Montagne Klein fragment zendersluiting (Cassette).mp3"

"Veronica - 1974-01-23 23 Januari 2359 Bart van Leeuwen Zendersluiting) (Cassette).mp3"

Groeten, Cor.

• Nu populair

• Doneer

Ondersteun het Internet Radiocafé.

Wij waarderen elke donatie!
    Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3062
    • Meest online
      438

Nieuwste lid
    Gijs van Wely