Spring naar bijdragen
hans knot

tune en quizmuziek mi amigo sport

Aanbevolen berichten

Johan Willem Friso Kapel – Koning Voetbal. Dit nummer staat al met diverse vermeldingen in de discografielijst. Er kan worden aan toegevoegd dat het ook werd gebruikt als tune van het sportprogramma van Radio Mi Amigo dat in 1975 in presentatie van Johan Friso en Willem Kapel was te horen.

Johan Willem Friso kapel koning voetbal Mi Amigo_1975_06_29_Johan_Frieso_Willem_Kapel-Sportshow.mp3

1 MB

Please login or register to see this link.

Gilde Duo – Mühle im Schwarzwald. Dit deuntje werd gebruikt in het sportprogramma van Radio Mi Amigo dat in de mid jaren zeventig van de vorige eeuw enige tijd was te beluisteren. In het programma was er namelijk een sportquiz in presentatie van Nobert, waar het Gilde Duo te horen was met dit nummer als begeleiding van de quiz.

Gilde duo M_iAmigo_1975_06_29_Johan_Frieso_Willem_Kapel-Sportshow - Sportquiz.mp3

2.17 MB

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Vergelijkbare bijdragen

• Door hans knot
      Elton John – Your starter for. Elton John, die niet zo vaak zal voorkomen in de discografielijst. In 1976 verscheen de LP Blue Move waarop dit instrumentale nummer staat dat is gecomponeerd door het toenmalige bandlid Coleb Quaye. In de vroege ochtend van de dag dat de Mi Amigo zonk in maart 1980 nam Nick Richards een programmauur op, zodat hij de daarop volgende dag gedurende dat uur naar de televisie zou kunnen kijken. Het programma is nooit via Radio Caroline de ether ingegaan maar toen de bemanning via assistentie van een reddingsboot het zinkende schip verliet was Nick wel zo slim de cassette met het uur mee te nemen. Pas in oktober 2017 werd de opname geopenbaard.
      elton john your starter for 2000-2100 NickRichards(notbroadcast).mp3
      3 MB

• Door Offshoreradio Mi Amigo

Laatste Juxebox 14 10 1978 van 18u 00 tot 19u 00

Groet Philip
    • Door Rakkerten
      Gezien (okt. 2017!): Originele Mi Amigo sticker op een Kliko. Waar vind je dat nog?
    • Door hans558
      Al eerder zijn opnamen van mij gedigitaliseerd ( bij voorbeeld alle wekelijkse Beatles programma's van Veronica) en ter beschikking gesteld via het offshore forum en ik hoopte dat ik zelf de tijd en energie had om door te gaan met banden e.d.na 1974. Als zzp'er heb ik zo druk dat het me niet lukt en ik wil toch graag een honderdtal banden met heel veel zeezenderopnamen met iedereen delen. Ik woon in Dordrecht en ben wel bereid om b.v.op een zondag ze ergens in de buurt te brengen. Ze zijn wel heel goed gedocumenteerd.
      Ik hoor graag van "iemand" die dit wil en kan doen.
      groet,

Hans Marijs

• Door hans knot

David Seville and the Chipmunks – Good Morning to you. Een typisch nummer dat in diverse categoriën kan worden ondergebracht. Muziek voor kleine kinderen, popmuziek maar ook ‘novelty’. In ieder geval komt het uit 1961 van de LP ‘Let’s all sing with the Chipmunks’, een Amerikaanse productie. Van het nummer werd er op Radio Mi Amigo een promospot gemaakt voor het zondagochtend programma in 1976: ‘Tot elven op de koffie’, gepresenteerd door Lieven Colijn.
      Filename
      Filesize
      Download link
      David Seville and Chipmunks MiAmigo-19761115-LievenColijn-EersteShowGood Morning.mp3
      218.49 kB

• Nu populair

• Doneer

Ondersteun het Internet Radiocafé.

Wij waarderen elke donatie!
    Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3006
    • Meest online
      438

Nieuwste lid
    William Fortune