Spring naar bijdragen
Jaap De Vries

Radio Veronica Cees (Poes) Veerman

Aanbevolen berichten

Dit is een aircheck, toch? Zo ken ik het tenminste. Het programma is vaker aangeboden op de diverse sites, maar altijd leuk voor liefhebbers die het nog niet kennen, natuurlijk!

Bij het materiaal van de stichting Norderney gaat het altijd om studiobanden, dacht ik.

bewerkt door Paul

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 21-11-2017 om 20:06 zei Paul:

Dit is een aircheck, toch? Zo ken ik het tenminste. Het programma is vaker aangeboden op de diverse sites, maar altijd leuk voor liefhebbers die het nog niet kennen, natuurlijk!

Bij het materiaal van de stichting Norderney gaat het altijd om studiobanden, dacht ik.

Zou mooi zijn als die ook nog weer eens aangeboden ko worden deze kwaliteit klink vaag en dof .

3 uur geleden zei martinja:

Ik had 'm al es ooit gedownload en beluisterd

Ja Martinja ik kwam hem nu pas tegen en heb hem ook naar thailand gestuurd .. Voor de vrouw van cees die daar nog woont . Via de Cats fanclub contacten onder houden . 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Historisch gezien is dit een prachtige opname. Zeer verrassend. Heb een beetje geknutseld en de opname een beetje gerestaureerd.

Groeten Cor.

Radio Veronica - 1969-08-16 0100-0200 - Parels voor de zwijnen Cees Veerman Poesie (06-10-1943 - 15-03-2014) (Gerestaureerde opname CDB).mp3
Please login or register to see this link.

• Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites