Spring naar bijdragen
wim1958

Billy Preston

Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje heb ik contact met Joyce Moore in Amerika. Zij is de vrouw van Sam Moore, van Sam and Dave. Ik kreeg met haar contact via internet omdat ik al jaren bezig ben met het bestuderen van 

het leven en werk van George Harrison.

Jullie moeten namelijk weten dat Joyce de nalatenschap beheert van Billy Preston. Zij is een oude vriend van Billy die in 2006 overleed.

Nu vraag ik me af of er onder jullie muziek/radio liefhebbers zijn die b v een opname hebben van Billy die in 1974 op Veronica te gast was bij Tineke en waar foto s van zijn. Billy en Tineke op de fiets en andere foto s. 

Maar misschien zijn er ook wel andere opnamen zoals TROS Soulshow of interviews met hem voor radio stations.

Ik zou het zo leuk vinden als ik Joyce zo n opname kon sturen zodat die in haar archief kan. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wim,

Ik heb niks in ons archief.

Ik weet wel dat Hans Becker heel veel foto's van Billy heeft, zoals deze...

foto: © Hans Becker.

Billy Preston & Tineke 0405 kopie.jpg

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij woonde in Nederland?   Waar ? (niet dat het belangrijk is , maar leuk om te weten……….)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden. We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.