Spring naar bijdragen
Robin Westhof

Halbe Zijlstra...

Aanbevolen berichten

" een VVD/CDA/D66/CU-coalitie die elk gevoel voor ‘goed en kwaad’ volledig kwijt zijn."

Please login or register to see this link.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Halbe Zijlstra .... in hart en nieren een opportunistische VVDer. En dat op het moment dat de 1e kamer ook nog meent in te moeten stemmen met dat verfoeide D66 voorstel.

Intussen denkt ook Zijlstra er met een "sorry maar ik bedoelde het zo goed "  vanaf  te komen. Biezen pakken en wegwezen.

Paul de Haan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zijlstra is dus weg.

Vreemd eigenlijk dat al hij het erop aan laten komen alleen het parlement in Den Haag er over gaat, terwijl de min BuZa dat ook is voor de landen Curacao, Aruba en St Maarten. Dus zouden die parlementen ook een say moeten hebben, geldt ook voor min Defensie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op onze wenken bediend. En dan  die krokodille<n> tranen.  De paljasserij in de NL politiek neemt groteske vormen aan met de Janjurken die achter het speekgestoelte staan te janken. Nee.....dan Kameraad Poetin, die springt tenminste in zijn blote kont in een wak van het ijs. Laat geen traan.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Robin Westhof:

" een VVD/CDA/D66/CU-coalitie die elk gevoel voor ‘goed en kwaad’ volledig kwijt zijn."

Ja, nog vreemder,……..eerst zeggen dat de inhoud wel OK is.  Nu hoor je ze niet meer………..

2 uur geleden zei Paul de Haan:

Halbe Zijlstra .... in hart en nieren een opportunistische VVDer. En dat op het moment dat de 1e kamer ook nog meent in te moeten stemmen met dat verfoeide D66 voorstel.

Intussen denkt ook Zijlstra er met een "sorry maar ik bedoelde het zo goed "  vanaf  te komen. Biezen pakken en wegwezen.

Paul de Haan.

Uiteindelijk ben ik wel blij dat ie weg is. Mevr. Kaag heeft als ervaren diplomaat, ook in dienst van de VN en spreekt erg veel talen, veel meer in haar mars denk ik.

Ook Halbe heeft heel veel van de cultuur sector in Nederland de nek omgedraaid. Incl ook eigenlijk RNW.

Kan ie weer lid worden van de duivenvereniging in Oosterwolde  in afwachting van een mooie baan die hij van Rutte krijgt. Het lijstje met VVD-ers groeit………………………….

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo verliep het contact tussen oud-Shell-topman Jeroen van der Veer en de Volkskrant

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb net een stuk kamerdebat gezien en het gedraai van onze premier………………..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Juul:

Uiteindelijk ben ik wel blij dat ie weg is. Mevr. Kaag heeft als ervaren diplomaat, ook in dienst van de VN en spreekt erg veel talen, veel meer in haar mars denk ik.

Bij een aantal mensen lopen er al rillingen over hun rug.

Lees de reacties bij Elsevier en je weet wat de gemiddelde rechtsmens er over denkt. ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Juul:

Ik heb liever een liegende VVD-er (pleonasme) dan deze gevaarlijke dame

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
59 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Zie de Elsevier berichtgeving Juul

Help ons even ... Dit is met het kluitje het riet in sturen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Juul:

Ja, nog vreemder,……..eerst zeggen dat de inhoud wel OK is.  Nu hoor je ze niet meer………..

Niet dat ik ze steun, maar ze hebben wel een beetje gelijk, pas de volgende dag (gister dus) kwam de Volkskrant met een artikel over wat vd Veer (Shell) nu eigenlijk gezegd had over het Dacha bezoek en toen pas bleek dat ook de inhoud niet klopte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei ruudam:

Niet dat ik ze steun, maar ze hebben wel een beetje gelijk, pas de volgende dag (gister dus) kwam de Volkskrant met een artikel over wat vd Veer (Shell) nu eigenlijk gezegd had over het Dacha bezoek en toen pas bleek dat ook de inhoud niet klopte.

Als je het stuk in de Volkskrant hebt gelezen weet je ook waarom ze er pas gisteren mee naar buiten kwamen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mooi stukje onderzoeksjournalistiek trouwens van de Volkskrant. Zoals ik gisteren ergens las: 'Je kunt beter in een land wonen waar de politici gecontroleerd worden door de pers dan andersom.'

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Harmen:

Help ons even ... Dit is met het kluitje het riet in sturen.

Inderdaad, Elsevier is niet het blad dat ik regelmatig lees………….

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Juul:

Inderdaad, Elsevier is niet het blad dat ik regelmatig lees………….

Staat hierboven bij Robin Juul

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Albatrosstudio:

Staat hierboven bij Robin Juul

Kom dan gewoon met een citaat waaruit die gevaarlijkheid blijkt ipv te verwijzen naar een artikel waar je vervolgens weer mag doorklikken en ik maar mag hopen dat ik begrijp waar je precies op doelt. Oftewel noem man en paard. Met dit geraaskal kan ik niks.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Harmen:

Kom dan gewoon met een citaat waaruit die gevaarlijkheid blijkt ipv te verwijzen naar een artikel waar je vervolgens weer mag doorklikken en ik maar mag hopen dat ik begrijp waar je precies op doelt. Oftewel noem man en paard. Met dit geraaskal kan ik niks.

Doe is normaal man

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Doe is normaal man

Jij beschuldigt iemand van gevaarlijk. Kom dan ook met de feiten... Maar ja kat in het nauw..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heren, heren. Even terug naar Halbe Zijlstra en de cultuur.

Zoals Juul zei, 

Op 13/02/2018 om 19:23 zei Juul:

... Ook Halbe heeft heel veel van de cultuur sector in Nederland de nek omgedraaid. Incl ook eigenlijk RNW.

Ach, ik heb medelijden met Halbe. Je werkt hard voor het beeld van Nederland in het buitenland. De publieke zaak heb je hoog in het vaandel staan. Je weet dat je een bevoorrechte positie hebt als vertegenwoordiger van Nederland, maar je doet hoe dan ook gewoon iedere dag je best. En dan ineens wordt dat werk je uit handen geslagen, om politieke redenen.

Zo voelden honderden RNW-medewerkers (incl. ondergetekende) zich in 2012, toen Halbe Zijlstra zijn bezuinigingen losliet op cultureel Nederland en Radio Nederland Wereldomroep, en zo voelt Halbe Zijlstra zich nu zelf. Zielig voor hem. Maar er zit - voor mijn gevoel in ieder geval - ook iets van rechtvaardigheid in. 

Overigens was staatssecretaris Halbe Zijlstra intertijd niet meer dan een slaafse uitvoerder van het coalitieakkoord van Rutte-I, waarin gedoogpartij PVV akkoord was gegaan met CDA-bezuinigingen op de sociale zekerheid, in ruil voor een PVV-bezuiniging op de door Wilders en Bosma gehate Wereldomroep. 

P.S. Wat deed die Jeroen van der Veer daar eigenlijk bij dictator Poetin in z'n weekendhuisje? Shell helpt? 

bewerkt door RobKi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

'Van der Veer gaat ook niet vrij uit met tendentieuze verhalen over Poetin door te briefen aan VVD vriendjes. Leiders die met Shell praten zullen wel denken, wat ligt er straks weer op straat over mij, maw, slecht voor Shell en BV Nederland.

De WO werd vooral door Bosma gehaat, even erbij vertellen dat hij ervoor had gewerkt op een jaarcontract dat niet werd verlengd, officieel omdat hij betrokken was bij een initiatief voor een nieuwszender, en dat had rondgebazuind in een interview (Elsevier?) Overigens werkte ik met hem samen aan dat initiatief en mocht als free lancer gewoon blijven.

Bosma kwam voor dat initiatief in contact met Erik de Vlieger die Bosma inpalmde om Colorful Radio te leiden. Een multicultizender dus..........

(Zelf stond ik buitenspel, geen samen uit samen thuis, zo ging dat)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, zoals, ik schreef het al eens eerder, Hans Wiegel tegen mij zei over de Veronica wetjes, "politiek meneer Geleick".

Goh wat had ik de "tering" in toen RNW stopte, moest stoppen. In het blad voor Omroepmedewerkers schreef ik in april 2012  maar een "dank" stukje.

SBRNW.jpg

• Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden. We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.